2023 معرض Gulfood دبي

عقیلی بیزنس منجمنت

امسال دبی یکی از پربازدیدترین دوران نمایشگاه گل فود را با تعداد زیاد مسافر و توریست تجربه کرده است. عالیجناب شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم، ولیعهد و رئیس شورای اجرایی دبی، در توییت شخصی خود فرمودند روز پنج شنبه 2/23/2023 دو میلیون مسافر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کردند. همچنین تشکر خود از اداره راه و ترابری RTA دبی برای ارائه بهترين خدمات حمل و نقل عمومي در جهان بیان نمودند.

عالیجناب شیخ حمدان با بیان اینکه سرویس تاکسی هوای دبی در سال 2026 به ناوگان حمل و نقل درون شهری خواهد پیوست. برگ جدیدی از موفقیعت های روز افزون را به کارنامه ی خود اضافه کردند.

چالش، خلاقیت و ابتکار عمل بعضی از صاحبان برندها برای معرفی محصولات خود یکی دیگر از جاذبه های نمایشگاه بود.

نمایشگاه امسال با حضور برند های معروف دنیا و همینطور برند های نوپا که با هدف مطرح کردن برند و محصولات خود در نمایشگاه شرکت کرده بودند شور و اشتیاق زیادی برای بازدید کنندگان ایجاد کرده بود.

نمایشگاه Gulfood دبی

از بازدیدی که از نمایشگاه داشتیم شرکت کننده ها و برند های ایرانی نیز در این بازار رقابت حضور داشتند که پرچم کشور ایران را بالا نگاه داشتند. با اینکه هزینه خرید بلیط نمایشگاه 495 درهم بود اما افراد بسیاری برای بازدید آمده بودند و بیش از سال های قبل نمایشگاه شلوغ بود.

برای اطلاع از برگزاری نمایشگاه ها باعقیلی بیزنس منجمنت تماس بگیرید.

تابعنا

تويتر
تليقرام
واتساب

مقالات لها صلة

العربية